Як реально чат-боти можуть допомогти в бізнес-туризмі та організації заходів
Як Ви вже, напевно, знаєте, що чат-боти - це віртуальні цифрові помічники, які працюють на основі веб-сервісів або додатків в телефоні або комп'ютері.
Але чи знаєте ви, що чат-боти вже активно працюють і приносять користь у конференц-сервісі, бізнес-туризм, організації конференцій в Україні? Ось кілька вдалих прикладів.
Telegram-бот iGov при оформленні біоматеріческого закордонного паспорта
Цей сервіс дозволить Вам відстежити стан черги і знайти вільне вікно. Перевірка вільних місць здійснюється кожні 3 хвилини. Бот перевіряє відділення МС в найбільших містах, в числі яких опинилися Одеса, Київ, Тернопіль, Дніпро, Хмельницький, Миргород та ряд інших. Пошук можливо здійснювати як у всіх відділеннях міста відразу, так і в одному конкретному. Користуватися сервісом можна швидко і легко. Є офіційний алгоритм пошуку місць, згідно з яким вони з'являються в черзі автоматично о 7:00 ранку і опівночі. До створення подібного бота автора спонукала ситуація в ГУМС, з якою він зіткнувся особисто. (Telegram-бот iGov)
RailwayBot для пошуку железнодрожних квитків
Він також виконаний у вигляді Telegram-бота. Використовується сервіс для перегляду доступних квитків на поїзди України. Крім цього, присутня опція перегляду маршруту конкретного поїзда. За відгуками користувачів, цей чат-бот виявився зручним і жвавим. Наявність квитків по заданому напрямку поверяется з інтервалом в 5 хвилин. Це дозволяє значно заощадити час на пошуку і розслабитися. (Telegram-бот Railwaybot)
Чат-бот Bussy при організації подорожей на автобусі
Завдяки його використанню Ви можете знайти найбільш прийнятні за ціною квитки на автобус. Бот здатний відстежити до 3199 маршрутів, запропонованих більш ніж 300 перевізниками, в число яких увійшли Eurolines, FlixBus, RegioJet, Ecolines та інші. Інтерфейс сервісу максимально простий. Для користування послугою пошуку досить ввести назву пункту відправлення та призначення, дату запланованої поїздки. Через бота можна не тільки знайти, а й придбати квиток, що значно заощадить Ваш час. На сьогоднішній день послуги доступні українською та англійською мовами. Творці бота планують незабаром розширити кількість опцій. (Telegram-бот Bussy)
Бот AirTrack для підбору рейса
Бот AirTrack дозволив зробити пошук зручним, швидким і комфортним. Самостійно стежити за постійними змінами в розкладі та наявності квитків просто неможливо, тому чат-бот став відмінним виходом із ситуації. Сервіс допоможе підібрати найдешевший квиток на обраний вами маршрут. Тут можна налаштувати повідомлення про зниження або підвищення цін на квитки. Для пошуку інформації чат-бот використовує 98% існуючих авіакомпаній. (Telegram-бот AirTrack)
Бот для туристів, які перебувають за межами України
Українська Асоціація Туристичних Агентств розробила чат-бота спеціально для туристичних компаній. За його допомогою вони можуть консультувати клієнтів. Через даний сервіс користувачі зможуть дізнатися про варіанти розміщення, затримку або скасування рейсів, отримати консультацію з інших питань. В результаті туристи, що знаходяться за кордоном, зможуть без зусиль отримати потрібну їм інформацію. Сервіс використовує переважно закриті питання. Передбачено алгоритм, пройшовши який, користувачі зможуть отримати необхідні дані. Чат-бот функціонує на безкоштовній основі. Послуга вимагає доопрацювань, проте творці заявляють, що сервіс збереже свою некомерційну базу. (https://t.me/TourHelperBot)
Боти для організації конференцій і заходів
Ще один популярний напрям для використання чат-ботів - організація конференцій. З його допомогою можна вдосконалити систему взаємодії з клієнтами, збільшити доходи, заощадити бюджет і час. В основному, це свого роду бізнес-консьєржі або персональні хостесс. Послуга являє собою роботу команди фахівців в різних напрямках, які надають користувачам готові рішення через Telegram-бота. Під час заходу сервіс служить в якості інформатора, доступ до якого отримують всі учасники. Зручне меню дозволяє отримати будь-які дані щодо заходу, пройти реєстрацію, переглянути презентації, інформацію про спікерів, зміни в програмі, проголосувати он-лайн, задати питання, впровадити ідею, а також отримати зворотній зв'язок від учасників. Немає сенсу наводити приклади, на сьогоднішній день таких пропозицій досить багато, та й функціонал іноді серйозно відрізняється.
Нехай чат-боти будуть тією інновацією, яка допоможе зробити подорожі і заходи ще комфортніше і зручніше, а Ваша праця хоч трішки легше!