Програми лояльності
Індивідуальна програма лояльності
Ми раді кожному гостю, що завітає до нас уперше та зможе оцінити комфорт та зручність наших номерів, скуштувати у нашому ресторані смачні страви української та європейської кухні, відвідати сучасну сауну і просто насолодитися красою природи та відпочити серед дбайливо створеного затишку.
Але особливо ми вдячні нашим постійним гостям, що вже тривалий час віддають свою перевагу нашому готелю. Для Вас та всіх бажаючих отримувати знижки та подарунки ми створили програму лояльності …
Отримуйте та накопичуйте бонуси за всі сплачені Вами послуги в готелі та обмінюйте їх на знижки та привілеї.
Кожні 10 грн. стають одним бонусом.
Це справжні переваги, що зроблять Вашу подорож ще приємнішою..
Перетворюємо бонуси на знижки та привілеї !
В обмін на бонуси Ви можете *:
|
* Обмін бонусів на привілеї та послуги відбувається лише за умови попереднього запиту з боку постійного гостя та за умови підтвердження такої можливості з боку готелю.
Додаткова інформація: www.puscha-hotel.com.ua
або за телефоном +38(044)364 90 00
Умови програми
Для того щоб стати учасником нашої програми лояльності
Вам необхідно заповнити реєстраційну анкету і передати її співробітнику служби прийому та розміщення.
Після отримання підтвердження про реєстрацію з боку персоналу готелю, Ви можете сміливо користуватися отриманою карткою Green «Поринь у природу».
Своїм підписом Ви погоджуйтесь з умовами програми та даєте згоду на обробку Ваших персональних даних. В свою чергу готель зобов’язується поважати персональні дані учасників програми лояльності, не продавати та не передавати третім особам інформацію, що була отримана при реєстрації.
У програмі можуть приймати участь лише фізичні особи.
- Карта постійного гостя має відповідний номер, який присвоюється конкретній особі (власнику картки) і не може бути передана третім особам.
- Бонуси нараховуються лише за ті рахунки, які були сплачені особисто постійним гостем, напряму (готівкою або кредитною карткою) без участі посередників.
- Бонуси за банкетні та конференц - послуги не нараховуються.
- Знижка, за умови пред’явлення карти постійного гостя, може надаватися не більш ніж на три номери одночасно
- У разі не пред'явлення гостем карти постійного гостя під час виселення – бонуси за даний рахунок не нараховуються.
- Обмін бонусів на привілеї та послуги відбувається лише за умови попереднього запиту з боку постійного гостя та залежить від наявності вільних місць та можливостей готелю на момент проживання гостя.
- Проживання в обмін на бонуси здійснюється лише у разі попереднього запиту та підтвердження такої можливості з боку готелю. У випадку незаїзду - бонуси не повертаються. У разі зміни дат проживання, але не пізніше ніж за 24 години до заїзду, готель має право відмовити у наданні безкоштовного номеру. За таких умов бонуси не списуються.
- У разі неотримання послуги Постійним гостем в зазначений у Сертифікаті строк, бонуси не повертаються, Сертифікат анулюється.
- У випадку придбання пакетних пропозицій – знижки по картам лояльності не застосовуються, бонуси нараховуються відповідно до умов програми.
- Нарахування бонусів відбувається наступного дня після сплати рахунку за надані послуги / спожиті товари.