9 ПОРАД, ЯК ПРОСУВАТИ ВАШ ЗАХІД В ОНЛАЙНІ
1. Хештег заходу. Використовуйте хештег для заходу в твіттері, інстаграмі. Це допоможе знайти потрібну вам аудиторію, а так само послужить корисним фільтром при необхідності.
2. Хештег компанії. Створіть хештег, властивий тільки вашій компанії. У вас спеціальний захід або розіграш, - хештег допоможе збільшити не тільки охоплення аудиторії, але й зв'язок з хештегом заходу.
3. Створіть окрему сторінку для заходу на вашому сайті, або як мінімум на вашій корпоративній сторінці в Facebook. Ця сторінка буде базою для всього, що відноситься до майбутнього заходу.
4. Фотографуйте. Надайте людям фотографії того, що і як відбувається на вашому заході - візуалізуйте для учасників формат події, яка їх чекає.
5. Зробіть відеозвіт про захід - відеотрансляціі в прямому ефірі. Будь-який відео-контент заходу - це можливість відчути присутність на заході для будь-кого, хто побачить ваші відеоматеріали.
6. Створіть графік виходу матеріалів в соціальних медіа. Виставки або заходу, - це завжди дуже трудомісткий процес, тому графік виходу матеріалів по різних ресурсах буде дуже корисний в першу чергу для вас.
7. Розіграші та подарунки в соціальних медіа. Зв'яжіть ваші розіграші і роздачу призів з соціальними ресурсами. Це значно збільшить як інтерес, так і залучить більше аудиторії.
8. Блогінг після заходу. Це завжди гарна ідея - написати про досвід, здобутий на заході. І, звичайно, подякуйте всім за участь.
9. Email! Не забудьте розіслати е-mail всім учасникам заходу з посиланням на блог, сторінку з новинами, фотоархів, посилання на всі ваші соціальні ресурси, - залучайте їх стати вашими пІдписниками в майбутньому.