WOW-ЕФЕКТ ДЛЯ ЗАХОДІВ
Спробуйте використовувати неординарні місця проведення заходів. Це можуть бути, наприклад, середньовічні замки або занедбані бункера. Не бійтеся розглядати такі локації для ваших майбутніх заходів.
СУМІЩЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЙ З ФЕСТИВАЛЯМИ
Найкращий варіант: змішати бізнес з задоволенням, щоб дати відвідувачам краще з обох світів. "Bleisure", зростаюча тенденція, в якій бізнес-мандрівники продовжують свій час за кордоном для того, щоб взяти участь в екскурсії до або після конференції.
За даними останніх опитувань, 60% респондентів вказали, що зараз вони частіше подорожують bleisure, ніж п'ять років тому.
ПРЯМА ТРАНСЛЯЦІЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ДРОНІВ
Завдяки таким інструментам, як Periscope, Instagram stories, Youtube live і Facebook live, прямі трансляції подій стали простим і доступним процесом. Це, безумовно, тенденція 2016 року і це, звичайно, залишиться незмінним в 2017 році.
Проте, замість того, щоб просто дати вашим віддаленим учасникам стаціонарний вид презентації, чому б не використати дрон, щоб показати гостям картинку з висоти пташиного польоту? Це буде особливо вдало виглядати на заході на відкритому повітрі.
А також це, безумовно, стане хітом рекламного матеріалу для майбутніх подій.
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ
Технологічні досягнення, такі як Siri і Alexa, є наступним еволюційним кроком. У 2017 році, ви можете побачити аналогічні технології, що застосовуються в галузі MICE.
Сьогодні є індивідуальні програми для заходів, які гості можуть завантажити. Особливості програми можуть включати в себе цифрову копію графіка, карту розташування місця проведення або повідомлення в режимі реального часу.
У найближчі місяці, не дивуйтеся, коли побачите додатки заходів, з якими гості зможуть говорити і відразу ж отримувати пряму відповідь, як наприклад технологія Alexa. Гості зможуть запитати дорогу до вбиральні, місця зустрічі, і додаток буде точно реагувати і давати відповідь.
ЕМПІРИЧНІ ПОДІЇ
Учасники більше не хочуть бути пасивними спостерігачами на конференції. Вони хочуть бути безпосередніми учасниками і отримувати новий досвід. Ось де емпіричні заходи виходять вперед. "Неконференції" є яскравим прикладом цієї концепції, яка залучає слабо структурований формат, де спікер і аудиторія вільно взаємодіють. Це ключ, щоб зробити відвідувачів безпосередніми учасниками в заході, а не просто спостерігачами.
ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ
Жодна з форм технології ніколи не зможе повністю замінити справжній досвід перебування на заході особисто. Ні для кого не секрет, проте, що події livestreaming знаходяться на підйомі. Віртуальна реальність проявляється у багатьох формах. Одним з найбільш простих форматів є відео в реальному часі, де глядачі віддалено мають доступ до 360-градусної камері.
У травні 2016 року, генеральний директор Google Сундар Пічаї провів конференцію з використанням програми 360-градусів.
***
2017 буде великим роком для галузі заходів. Поєднання нових технологій і попит на нетипові подієві заходи повністю перетворять конференції.
#puscharecommends